Usein Kysytyt Kysymykset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

1. Miten nopeasti saan tuotteeni?

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset 24 tunnin sisällä ostohetkestä. Jos tilaat arkipäivänä ennen klo 11:00 Postnordilla ja ennen klo 12 Postilla, lähetämme tilauksen samana arkipäivänä.

  • PostNord kuljettaa paketin perille 1-5 arkipäivässä. Tilaukset arkipäivisin ennen klo 11, lähtevät matkaan samana arkipäivänä.
  • Posti kuljettaa paketin perille 1-3 arkipäivässä (yleensä 1-2 päivässä). Tilaukset arkipäivisin ennen klo 12, lähtevät matkaan samana arkipäivänä
  • Matkahuolto 2-4 arkipäivää.
  • Posti Express-paketti: Tilaukset arkipäivisin ennen klo 13, ovat perillä seuraavana arkipäivänä (Ahvenanmaahan ja jotkut paikkakunnat Pohjois-Suomessa saattaa kestää 2 arkipäivää). Express-pakettiin kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, Posti jättää saapumisilmoituksen ja vie paketin lähimpään vapaana olevaan noutopaikkaan.
  • PostNord Kotitoimitus: Toimitus kotiovelle sovittuna ajankohtana 1–3 päivässä. Suurimmissa kaupungeissa reaaliaikaisesti seurattavat toimitukset myös iltaisin. Muokkaa toimitusta sinulle sopivammaksi PostNord-sovelluksessa.
  • Posti Kotipaketti: Toimitus kotiovelle 1-2 työpäivässä. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä. Voit itse valita sinulle parhaan toimitusaikavälin OmaPosti-sovelluksella.
  • Nouto Siuntiosta: Tilaukset arkipäivisin ennen klo 12, voi noutaa samana arkipäivänä varastoltamme Siuntiossa. Saat ilmoituksen kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Tilaukset voi noutaa arkipäivisin klo 9-16.30 välisenä aikana.

2. Paljonko toimitus maksaa?

PostNord noutopisteeseen 4,99€

Postipaketti noutopisteeseen 4,99€

Matkahuolto noutopisteeseen 6,49€

Posti Express-paketti 9,99 €

PostNord Kotitoimitus 10,99€

Posti Kotipaketti 11,99€

Nouto Siuntiosta on ilmaista.

Ilmainen toimitus yli 99€ ostoksiin.

 

3. Miten teen palautuksen?

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus (ei koske elintarvikkeiksi luokiteltuja tuotteita, kosmetiikkaa, ale-tuotteita ja tuotteita jotka on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu tai tilattu).

Voit palauttaa tuotteet PostNordin kautta, Postin kautta tai tuomalla tuotteet suoraaan varastollemme. Jos palautat PostNordin tai Postin kautta, muista säilyttää kuitti palautuksesta kunnes olet saanut meiltä rahanpalautuksen.

Maksuhyvitys palautuksesta tehdään tilauksella käytetyn maksutavan mukaan.

Palautus PostNordin kautta:

1. Pakkaa palautettavat avaamattomat tuotteet hyvin laatikkoon.
2. Tilauksen mukana on palautusosoitekortti, jota liimaat paketin päälle. Vie palautus PostNordin noutopisteeseen ja ilmoita sen olevan asiakaspalautus.
 
Palautus postitse tehdään näin:

1. Pakkaa palautettavat avaamattomat tuotteet hyvin laatikkoon.
2. Kirjoita paketin päälle ASIAKASPALAUTUS 656886. Vie palautus Postin noutopisteeseen ja ilmoita sen olevan asiakaspalautus.
 
Palautus suoraan varastollemme Siuntiossa
 
Arkisin klo 8.30 -16.30 välisenä aikana.

Palautuskustannus

  • Tuotteet voi palauttaa ilmaiseksi tuomalla palautettavat tuotteet suoraan varastollemme Siuntiossa arkisin klo 8.30-16.30 välisenä aikana.
  • Palautukset Postin ja Postnordin kautta, veloitamme 4.99 €. Kun palautettava tuote/tuotteet on vastaanotettu, tuotteiden hinta hyvitään ostoksessa käytetyn maksutavan mukaan, josta vähennetään palautuskustannus.
  • Kokonaisesta palautuksesta hyvitämme sinulle myös alkuperäisen tilauksesi toimituskulut edellyttäen, että olet tilaushetkellä valinnut halvimman mahdollisimman toimitustavan. 
  • Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme toimituskulut hyvityksen yhteydessä, edullisimman toimitustavan mukaan.
  • HUOM! Noutamaton paketti ei ole sama kuin asiakaspalautus. Paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, veloitetamme 10 €, aiheutuvasta toimitus-, palautus- ja käsittelykuluista.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat ilmoituksen sähköpostiisi. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

 

4. Miten maksan tuotteista?

Maksuliikenteestä vastaavat Paytrail Oy ja Klarna Ab. Maksujärjestelmämme avulla saat käyttöösi kaikki suomalaisten pankkien verkkopankit, Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express -maksukortit sekä lasku- ja osamaksutapoina Jouston ja Collectorin ("Lasku, osamaksu" -logo kassalla). Tämän lisäksi voit käyttää mobiilimaksutapoja Mobile Pay ja Siirto.

Klarnan avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna-lasku (Maksa myöhemmin) ja osamaksu (Pilko se).

 

My Dream Day maksutavat

 

5. Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Kyllä, mydreamday.fi -verkkokaupassa voit tehdä ostoksia rekisteröitymättä. Tilauksen yhteydessä voit myös helposti rekisteröityä asiakkaaksi. Kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi näet tehdyt tilauksesi, voit seurata tilauksesi etenemistä, sekä voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tuotteista, kampanjoista ja kilpailuista.

 

6. Voinko lisätä tuotteita vaikka tilaukseni on jo tehty?

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty voit tehdä uuden tilauksen tuotteilla joita haluat lisätä, valitse kassalla "Lisäys aiempaan tilaukseen". Yhdistämme tilaukset ja kaikki lähtee samassa paketissa. Tarkista ensin, ettei tilaustasi ole jo lähetetty, lähetämme aina lähetysvahvistuksen sähköpostitse (tarkista myös roskaposti). Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi).

 

7. Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Tämä on mahdollista kunhan tilausta ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita tilausnumerosi sekä muutokset niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.

 

8. Haluamani tuote on loppu varastosta, milloin se on taas saatavana?

Pyrimme aina mahdollisimman nopeasti lisäämään varastosta loppuunmyytyjä tuotteita. Tuotesivulla voit kuitenkin tehdä varastovahdin, joka ilmoittaa sinulle sähköpostitse kun tuote on taas saatavana.

 

9. Onko My Dream Day suomalainen yritys?

Kyllä, My Dream Day on osa OIDO Oy Ab joka on täysin suomalainen perheyritys.

 

10. Onko My Dream Day turvallinen?

Kyllä, koko sivusto on SSL-suojattu eli tietoliikenne on salattu, ja tietysti myöskin maksutapahtumat.

 

11. Voivatko yritykset tilata My Dream Day:ltä?

Tietysti voivat! Kassalla voi täyttää yritystiedot ja valita sopiva maksutapa.

 

12. Voinko noutaa tilaukseni?

Kyllä! Tilaukset arkipäivisin ennen klo 12, voi noutaa samana arkipäivänä varastoltamme Siuntiossa. Saat ilmoituksen kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Tilaukset voi noutaa arkipäivisin klo 9-16.30 välisenä aikana.

 

13. Onko My Dream Day testattu elintarvikemyyjä?

Kyllä! Elintarvikemyyjänä kuulumme elintarvikevalvonnan piiriin ja viimeisin Oiva raportti löydät tästä.

 

14. Millä kielellä saan palvelua?

Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Autamme mielellämme jos sinulla on kysyttävää! 

 

15. Kiitoskortti kukansiemenillä

Olen saanut pienen erikoisen kiitoskortin ja minulla ei ole aavistustakaan mikä se on? Ei hätää, me autamme sinua kertomalla tarkalleen, mikä se on ja miten saat sen kasvattamaan kesäkukkia! Lue lisää kiitoskortista tästä.