USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

1. Miten nopeasti saan tuotteeni?

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset 24 tunnin sisällä ostohetkestä. Yleensä jos tilaat ennen klo 12.00, lähetämme tilauksen samana päivänä. Posti kuljettaa tuotteet perille 1-3 päivässä.

 

2. Paljonko maksaa toimitus?

Normaali postipaketti noutopisteeseen maksaa 4,90€, jos tilaus on arvoltaan yli 99€ toimitus on maksuton. Meiltä saa myös kotiinkuljetus Postin kautta, joka maksaa 12,90€. Jos tarvitset tuotteet nopeasti voit valita toimitustavaksi Posti Express jolloin tuotteet ovat perillä seuraavana työpäivänä, kunhan tilaat ennen klo 13.

 

3. Miten maksan tuotteista?

Maksuliikenteestä vastaa Paytrail Oy ja Klarna Ab. Maksujärjestelmämme avulla saat käyttöösi kaikki suomalaisten pankkien verkkopankit, Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express maksukortit sekä lasku- ja osamaksutapoina Jouston ja Collectorin ("Lasku, osamaksu" -logo kassalla). Tämän lisäksi voit käyttää mobiilimaksutavat Mobile Pay ja Siirto.

Klarnan avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku (Maksa myöhemmin) ja osamaksu (Pilko se).

 

My Dream Day maksutavat

 

4. Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Kyllä, mydreamday.fi -verkkokaupassa voit tehdä ostoksia rekisteröitymättä. Tilauksen yhteydessä voit myös helposti rekisteröityä asiakkaaksi. Kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi näet tehdyt tilauksesi, voit seurata tilauksesi etenemistä, sekä voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tuotteista, kampanjoista ja kilpailuista.

 

5. Haluan palauttaa tilaukseni tai osan siitä!

Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos haluat tehdä palautuksen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita meille nimesi ja tilausnumeron. Lähetämme sinulle ohjeet palautusta varten. Asiakas vastaa palautuskustannuksesta 4,90€.

 

6. Voinko lisätä tuotteita vaikka tilaukseni on jo tehty?

Jos tilauksen tuotteet eivät ole vielä lähtenyt varastoltamme, voit lisätä tuotteita tilaukseesi. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi).

 

7. Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Tämä on mahdollista kunhan tilaus ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita tilausnumerosi sekä muutokset niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.

 

8. Haluamani tuote on loppu varastosta, milloin se on taas saatavana?

Pyrimme aina mahdollisimman nopeasti lisäämään varastosta loppuunmyytyjä tuotteita. Tuotesivulla voit kuitenkin tehdä tuotevahdin, joka ilmoittaa sinulle sähköpostitse kun tuote on taas saatavana.

 

9. Onko My Dream Day suomalainen yritys?

Kyllä, My Dream Day on osa OIDO Oy Ab joka on täysin suomalainen perheyritys.

 

10. Onko My Dream Day turvallinen?

Kyllä, koko sivusto on SSL-suojattu eli tietoliikenne on salattu, ja tietysti myöskin maksutapahtumat.

 

11. Voivatko yritykset tilata My Dream Day:ltä?

Tietysti voivat! Kassalla voi täyttää yritystiedot ja valita sopiva maksutapa.

 

12. Millä kielellä saan palvelua?

Kaikki My Dream Day:n työntekijät palvelee suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Autamme mielellään jos sinulla on kysyttävää! 

HALUATKO
10% ALENNUKSEN
ENSIMMÄISESTÄ TILAUKSESTASI?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat alennuskoodin.
Alennuskoodi df56s5d8