Usein Kysytyt Kysymykset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

1. Miten nopeasti saan tuotteeni?

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset 24 tunnin sisällä ostohetkestä. Jos tilaat arkipäivänä ennen klo 12:00, lähetämme tilauksen samana päivänä.

  • Posti kuljettaa paketin perille 1-3 arkipäivässä (yleensä 1-2 päivässä).
  • Matkahuolto 2-4 päivää.
  • Express-paketti: Tilaukset arkipäivisin ennen klo 13, ovat perillä seuraavana arkipäivänä. Express-pakettiin kuuluu yksi jakeluyritys. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, Posti jättää saapumisilmoituksen ja vie paketin lähimpään vapaana olevaan noutopaikkaan.
  • Kotipaketti: Toimitus kotiovelle 1-2 työpäivässä. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä. Voit itse valita sinulle parhaan toimitusaikavälin OmaPosti-sovelluksella.
  • Nouto Siuntiosta: Tilaukset arkipäivisin ennen klo 12, voi noutaa samana arkipäivänä varastoltamme Siuntiossa. Saat ilmoituksen kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Tilaukset voi noutaa arkipäivisin klo 9-16.30 välisenä aikana.

2. Paljonko toimitus maksaa?

Postipaketti noutopisteeseen 4,90€

Matkahuolto noutopisteeseen 6,90€

Express-paketti 9,90 €

Kotipaketti 10,90€

Nouto Siuntiosta ilmaista.

Ilmainen toimitus yli 99€ ostoksiin.

 

3. Miten teen palautuksen?

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus (ei koske elintarvikkeiksi luokiteltuja tuotteita, kosmetiikkaa, ale-tuotteita ja tuotteita jotka on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu tai tilattu).

Jos haluat tehdä palautuksen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita meille tilaajan nimi tai tilausnumero. Lähetämme sinulle ohjeet palautusta varten.

Palautuskustannus

  • Tuotteet voi palauttaa ilmaiseksi tuomalla palautettavat tuotteet suoraan varastollemme Siuntiossa arkisin klo 9-16.30 välisenä aikana.
  • Palautukset Postin kautta, veloitamme 4.90 €. Kun palautettava tuote/tuotteet on vastaanotettu, tuotteiden hinta hyvitään ostoksessa käytetyn maksutavan mukaan, josta vähennetään palautuskustannus.
  • Kokonaisesta palautuksesta hyvitämme sinulle myös alkuperäisen tilauksesi toimituskulut edellyttäen, että olet tilaushetkellä valinnut halvimman mahdollisimman toimitustavan. 
  • Mikäli tilauksessasi on ollut ilmainen toimitus ja palautettavien tuotteiden hyvityksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle ilmaisen toimituksen rajan, veloitamme postikulut hyvityksen yhteydessä.
  • HUOM! Noutamaton paketti ei ole sama kuin asiakaspalautus. Paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, veloitetamme 15 €, aiheutuvasta toimitus-, palautus- ja käsittelykuluista.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat ilmoituksen sähköpostiisi. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

 

4. Miten maksan tuotteista?

Maksuliikenteestä vastaavat Paytrail Oy ja Klarna Ab. Maksujärjestelmämme avulla saat käyttöösi kaikki suomalaisten pankkien verkkopankit, Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express -maksukortit sekä lasku- ja osamaksutapoina Jouston ja Collectorin ("Lasku, osamaksu" -logo kassalla). Tämän lisäksi voit käyttää mobiilimaksutapoja Mobile Pay ja Siirto.

Klarnan avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna-lasku (Maksa myöhemmin) ja osamaksu (Pilko se).

 

My Dream Day maksutavat

 

5. Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Kyllä, mydreamday.fi -verkkokaupassa voit tehdä ostoksia rekisteröitymättä. Tilauksen yhteydessä voit myös helposti rekisteröityä asiakkaaksi. Kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi näet tehdyt tilauksesi, voit seurata tilauksesi etenemistä, sekä voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tuotteista, kampanjoista ja kilpailuista.

 

6. Voinko lisätä tuotteita vaikka tilaukseni on jo tehty?

Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty voit tehdä uuden tilauksen tuotteilla joita haluat lisätä, valitse kassalla "Lisäys aiempaan tilaukseen". Yhdistämme tilaukset ja kaikki lähtee samassa paketissa. Tarkista ensin, ettei tilaustasi ole jo lähetetty, lähetämme aina lähetysvahvistuksen sähköpostitse (tarkista myös roskaposti). Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi).

 

7. Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Tämä on mahdollista kunhan tilausta ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita tilausnumerosi sekä muutokset niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.

 

8. Haluamani tuote on loppu varastosta, milloin se on taas saatavana?

Pyrimme aina mahdollisimman nopeasti lisäämään varastosta loppuunmyytyjä tuotteita. Tuotesivulla voit kuitenkin tehdä varastovahdin, joka ilmoittaa sinulle sähköpostitse kun tuote on taas saatavana.

 

9. Onko My Dream Day suomalainen yritys?

Kyllä, My Dream Day on osa OIDO Oy Ab joka on täysin suomalainen perheyritys.

 

10. Onko My Dream Day turvallinen?

Kyllä, koko sivusto on SSL-suojattu eli tietoliikenne on salattu, ja tietysti myöskin maksutapahtumat.

 

11. Voivatko yritykset tilata My Dream Day:ltä?

Tietysti voivat! Kassalla voi täyttää yritystiedot ja valita sopiva maksutapa.

 

12. Voinko noutaa tilaukseni?

Kyllä! Tilaukset arkipäivisin ennen klo 12, voi noutaa samana arkipäivänä varastoltamme Siuntiossa. Saat ilmoituksen kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Tilaukset voi noutaa arkipäivisin klo 9-16.30 välisenä aikana.

 

13. Millä kielellä saan palvelua?

Kaikki My Dream Day:n työntekijät palvelevat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Autamme mielellämme jos sinulla on kysyttävää!