HUOM! Postilakon aikana toimitamme kaikki lähetykset Matkahuollon kautta. Lue lisää usein kysytyt kysymykset sivuillamme.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

1. Miten postilakko vaikuttaa?

Postin lakko alkaa maanataina 11.11.2019. Jotta asiakkaamme saisi paketit normaalisti perille postin lakon aikana, toimitamme pe 8.11.2019 lähtien paketit Matkahuollon kautta.
Matkahuolto on ilmoittanut että posti- ja logistiikka-alan lakko ei vaikuta Matkahuollon toimintaan. Voit lukea lisää tästä:
https://matkahuolto.fi/fi/uutiset/257/matkahuolto-kuljettaa-paketit-posti-ja-logistiikka-alan-lakonkin-aikana/

Jos silti toivot että lähetämme paketit postin kautta, ilmoita meille sähköpostitse asiakaspalvelu@mydreamday.fi.

2. Miten nopeasti saan tuotteeni?

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset 24 tunnin sisällä ostohetkestä. Yleensä jos tilaat ennen klo 12.00, lähetämme tilauksen samana päivänä. Posti kuljettaa tuotteet perille 1-3 päivässä.

 

3. Paljonko maksaa toimitus?

Normaali postipaketti meiltä maksaa 4,90€, jos tilaus on arvoltaan (ilman toimitusmaksut) yli 99€ toimitus noutopisteeseen on maksuton.

 

4. Miten maksan tuotteista?

Maksuliikenteestä vastaa Klarna Ab. Klarnan avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia). Valitsimme Klarnan koska se on turvallinen ja nopein kassa asiakkaillemme.

Klarna maksutavat My Dream Day

 

5. Miksi maksusivulle pitää syöttää henkilötunnusta?

My Dream Day ei vaadi henkilötunnusta, mutta Klarna sen vaatii. Klarna tarvitee henkilötunnusta luottotietojen tarkistusta varten, koska Klarna kantaa riskin ja hoitaa tarvittaessa mahdolliset perinnät. My Dream Day tallentaa ainoastaan tarvittavat asiakastiedot lähetystä ja asiakaspalvelua varten, kuten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. My Dream Day ei näe, eikä tallenna asiakkaan henkilötunnusta, vaan tiedot kulkee suoraan Klarnalle.

Klarna Bank on pankki virallisella pankkilisenssillä. Klarnalla on yli 2500 työntekijää ja 2018 liikevaihto oli 600 miljonaa euroa. Klarna käsittelee päivittäin yli 1 000 000 ostostapahtumaa. Tämä lisäksi Klarnan ratkaisu on edelläkävijä suunnattu verkkokaupoille. Tämän takia med luotamme Klarnaan ja että heidän kautta asiakkaamme saavat hyvää palvelua. Tästä löydät lisätietoja Klarnasta.

 

6. Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Kyllä, mydreamday.fi -verkkokaupassa voit tehdä ostoksia rekisteröitymättä. Tilauksen yhteydessä voit myös helposti rekisteröityä asiakkaaksi. Kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi näet tehdyt tilauksesi, voit seurata tilauksesi etenemistä, sekä voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa uusista tuotteista, kampanjoista ja kilpailuista.

 

7. Haluan palauttaa tilaukseni tai osan siitä!

Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos haluat tehdä palautuksen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita meille nimesi ja tilausnumeron. Lähetämme sinulle ohjeet palautusta varten. Asiakas vastaa palautuskustannuksesta 4,90€.

 

8. Voinko lisätä tuotteita vaikka tilaukseni on jo tehty?

Jos tilauksen tuotteet eivät ole vielä lähtenyt varastoltamme, voit lisätä tuotteita tilaukseesi. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi).

 

9. Voinko poistaa tuotteita tilauksestani?

Tämä on mahdollista kunhan tilaus ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mydreamday.fi) ja ilmoita tilausnumerosi sekä muutokset niin vastaamme mahdollisimman nopeasti.

 

10. Haluamani tuote on loppu varastosta, milloin se on taas saatavana?

Pyrimme aina mahdollisimman nopeasti lisäämään varastosta loppuunmyytyjä tuotteita. Tuotesivulla voit kuitenkin tehdä tuotevahdin, joka ilmoittaa sinulle sähköpostitse kun tuote on taas saatavana.

 

11. Onko My Dream Day suomalainen yritys?

Kyllä, My Dream Day on osa OIDO Oy Ab joka on täysin suomalainen perheyritys.

 

12. Onko My Dream Day turvallinen?

Kyllä, koko sivusto on SSL-suojattu eli tietoliikenne on salattu, myöskin maksutapahtumat.

 

13. Millä kielellä saan palvelua?

Kaikki My Dream Day:n työntekijät palvelee suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Autamme mielellään jos sinulla on kysyttävää! 

HALUATKO
10% ALENNUKSEN
ENSIMMÄISESTÄ TILAUKSESTASI?
Tilaa uutiskirjeemme ja saat alennuskoodin.
Alennuskoodi: df56s5d8